Korporatībā identitāte ir individuālitāte, kas rada pirmo iespaidu par uzņēmumu. Tā ietver gan vizuālos, gan emocionālos elementus ar kuru palīdzību tiek identificēts uzņēmums un tā produkti.
Korporatīvais tēls ir pamats uz kura tiek būvēta uzņēmuma ārējā komunikācija. Tas nav tikai logo, krāsas vai buklets, tā ir attieksme, produkts un kvalitāte.
Korporatīvās identitātes izstrāde vai renovācija balstās uz esošās situācijas un konkurentu izpēti, noskaidrojot klientu attieksmi, rīcību un nepieciešamības.
Grafiskais dizains ir būtisks posms korporatīvās identitātes izstrādes procesā, radot atbilstošu vizuālo risinājumu un elementus, kas turpmāk atbalstīs uzņēmuma tēlu.
Pamata elementi ir uzņēmuma misijas un vīzijas definēšana, logo izstrāde, fontu un krāsu izvēle, grafisko elementu izstrāde, grafiskā dizaina izstrāde komunikācijas materiāliem, kā arī pēc nepieciešamības paplašinot identitāti ar digitālo risinājumu pamatelementu izstrādi, interjera un iekšējās loģistikas elementu izstrādi, korporatīvo apģērbu izveidi, automašīnu noformējumu un citiem risinājumiem.
Zīmolvedības process sākas ar zīmola radīšanu, veidojot unikālu un atšķirīgu preces vai pakalpojuma identitāti. Tā definē zīmola galveno vērtību un iemeslus kāpēc ticēt šai vērtībai. Zīmols ir spēcīgs un ietekmīgs rīks mārketinga pasaulē. Spēcīgs zīmols, kas uztur tajā iekodēto solījumu ir konkurentspējīgs tirgū, bauda patērētāju lojalitāti un ir pamats biznesa izaugsmei. Zīmola identitātes elementi ir krāsu palete, logo, iepakojuma dizains, sauklis, kas ietver zīmola solījumu patērētājiem un citi elementi. Visā šī informācija tiek apkopota zīmola stila grāmatā jeb brandbook, kas kalpo kā arī zīmola izmantošanas noteikumi.